Причини популярності авторизованих електронних майданчиків

За останні декілька років, ситуація з електронними аукціонами на території України стала ще більш цікавою. Сучасні тенденції демонструють, що онлайн-формат є більш зручнішим, в той час як система ПроЗорро дає реальні гарантії того, що торги та будь-яка інша процедура буде проводитись з врахуванням всіх норм діючого українського законодавства.

Що стосується самого факту проведення електронних аукціонів, то вони не обходяться без використання електронних майданчиків. На сьогодні, дана умова є основною і без її виконання взяти участь в торгах неможливо.

У користувача є можливість самостійно обрати той сервіс, який він вважає для себе більш зручним та цікавим в використанні. Єдина ключова вимога – це акредитація в ПроЗорро. Єдиний 100-відсотковий спосіб, як можна цей факт перевірити – це перейти на сайт системи ПроЗорро та знайти там повний перелік сервісів за акредитацією.

Як приклад можна привести енергетичну біржу, де можна завжди знайти велику кількість цікавих оголошень. Ви можете ознайомитись з цим ресурсом більш детально, якщо перейдете сюди https://www.ueex.com.ua/exchange-quotations/electric-power/, де є для цього достатньо інформації.

Чому електронні майданчики настільки популярні

Почати варто з основного – наразі, даний формат з використанням таких сервісів, є єдиним легальним способом, як можно взяти участь в електронному аукціону. Тому, учасникам не залишається нічого іншого, як обрати один з сервісів та пройти на ньому реєстрацію.

Що стосується інших причин, чому авторизовані майданчики мають такий великий попит, то це такі моменти, як:

  • Прозорість та контроль – всі процедури, починаючи з невеликих аукціонів та закінчуючи великими тендерними замовленнями мають чіткий регламент. Вся інформація про результати зберігається в системі. ProZorro – це той орган, що контролює всі процеси на електронних майданчиках та гарантує дотримання всіх норм законодавства та надання рівних умов для кожного користувача, що бере участь в торгах;
  • Фінансова звітність – формат торгів дозволяє правильно розпоряджатися коштами та контролювати те, яким чином вони використовуються. Для зручності, завжди можна скористатися аналітикою, що доступна майже на кожному з діючих майданчиків;
  • Маркетинг – ще одна причина, чому електронні майданчики є настільки популярними, полягає в можливості покращення репутації компанії та підвищенні її пізнаванності на конкретному ринку. Відповідно, це надалі може позитивно впливати на кількість споживачів, які забажають скористатися послугами даного сервісу;
  • Здорова конкуренція – надання однакових умов для всіх користувачів сприяє тому, що серед учасників є як більш досвідчені компанії, так і новачки. При цьому, всі вони залишаються в рівних умовах і все залежить від того, які пропозиції будуть ними зроблені на етапі проведення торгів;
  • Зрозумілий процес визначення переможця – електронний майданчик дає можливість максимально спростити саму процедуру торгів й задати конкретні критерії, які будуть висуватися до переможця. Важливо, щоб пропозиції, які надходять від учасників торгів, включали в себе гарантійний внесок, що дозволяє самому замовнику уникнути будь-яких ризиків.

Насправді, якщо поглибитися в тему ще серйозніше, то можна знайти велику кількість інших переваг, які можуть бути не менш вагомими.

Чи обов’язково потрібно публікувати оголошення про результати торгів

Аукціон – це процедура, яка складається з декількох етапів і на кожному рівні від учасників потребується активність. Мова йде про обов’язкове надсилання пропозицій, їх зниження, надання документів, внесення коректив й тому подібних моментів.

В залежності від типу самої процедури, вона може займати більше або ж менше часу. В будь-якому випадку, кінцевою точкою при проведенні торгів є публікація оголошення про результати.

В самому оголошенні повинна бути присутня наступна інформація:

  • Дані про кількість отриманих заявок;
  • Критерії, на основі яких визначався переможець;
  • Детальна інформація про переможця;
  • Дата початку та закінчення торгів;
  • Пропозиція, яка стала переможною.

Це лише декілька основних пунктів, які повинні бути обов’язково включені до кінцевого звіту про проведення електронного аукціону.

Варто нагадати, що саме оголошення повинно бути завантажене безпосередньо на сайт ПроЗорро. Більш того, на це відводиться від 1-го до 3-х днів, протягом яких ця інформація повинна вже знаходитись у вільному доступі.

Щоб ознайомитись з цими даними, навіть не обов’язково проходити реєстрацію на електронному майданчику. Вся інформація доступна кожному, хто забажає з нею ознайомитись і для того, щоб зробити це навіть не потрібно витрачати багато часу.